2011年6月25日 星期六

[歪妹愛美麗] 鍚住面仔老友記+日光浴後舒緩好幫手-OceanPotion]

HELP!!!! 香港呢個城市簡直想將我溶掉!! 曬死左...焗死左啦!!
太陽猛得可怕.................係市區真係有種透唔到氣的感覺...
你們有同感嗎???



迎接這個炎夏, 不正妹有份試用Ocean Potion的產品啊!!!
分別是 氧化鋅面部防曬乳SPF45100%純蘆薈啫喱!



近排好忙啊!! 平日放工都沒動力去做運動!
Weekend才有心機郁動下!! 以前我join Cali做gym架!
但係我的隋性遠超過我o既動力呀! 而且企死一個地方跑步確實好悶...
我寧願跑街或者去dancing啦!!!
呢排落完雨, 打完風球, 個太陽仲更猛了!!
出去運動點可以偷懶呢!!!
就親呢個機會試下佢地先!!

近排我做緊lacer, 防曬對我來說更加緊要啦!!
以前我都不重視防曬這一環的.. 現在發現面上斑斑,墨墨多得很..
真的很驚驚啊!!! 以家連係屋企都會搽防曬!
我特別注意自已的面部護理,
今次防曬專門為面部肌膚而設喎! 太好了!!!
 


介紹一下<鍚住面仔老友記>先!!
功能:
1. 適用於面、鼻、唇及耳部位
2. 防敏配方,不含香料
3. 高效防水及防汗
4. 絕不含防腐劑Paraben
5. 清爽配方,絕不阻塞毛孔
6. 妝前使用,可使妝容更貼服

Ocean Potion的防曬系列採用專利配方Parsol 1789,能長時間抵擋UVA及UVB。
產品中添加Solaplex配方,使防曬更有效持久,給您全面保護。

什麼是UVA及UVB??紫外線(Ultraviolet)的波長一般可分為長波UVA、中波UVB及短波UVC。
UVA : 導致皮膚過早老化,失去彈性和出現皺紋。它可進入皮膚的真皮層,亦能穿透玻璃及雲層。        一年四季不論晴天陰天,UVA
也能傷害您的肌膚。
UVB : 導致皮膚曬黑及曬傷。長期吸收UVB會直接刺激黑色素細胞,形成色斑。它能穿透表皮層,造成皮膚表層曬傷,亦能造成皮膚炎症。防曬用品中UVB的防曬指數會以SPF顯示

UVC : 理論上在通過臭氧層時已被吸收,故對皮膚的影響不大

這樣大家能夠略懂一點嗎???




以往搽開高度數的防曬, 都感覺好油, 不舒服的感覺!
這個質地就有點像雪花膏, 好滋潤的感覺!沒有感到抗拒~我嘴好易乾, 所以我都搽埋嘴嘴~




跑步時不斷流汗, 但面上沒有感到漿住的感覺!都算幾清爽啦!!!
我皮膚易敏感的, 但搽完沒有痕沒有紅~

HEE~~~落完雨天氣很好, 跑步時帶埋佢出去, 幫佢影靚相!!



其實不正妹其實好鐘意同陽光玩遊戲架!!
summer一定會同朋友們去沙灘打波呀!
自已一個又會去曬日光浴架!!
因為唔駛點郁訓係度出身汗,真係好舒服! hee...




等我介紹一下我的<日光浴後舒緩好幫手>自已本人一向有用開這個品牌的Aloe Gel架!!!


Ocean Potion曬後護理系列含豐富蘆薈精華,
使用後猶如敷上新鮮蘆薈般,即時為肌膚降溫,減低脫皮機會,修護缺水肌膚。
功能:
1. 百分百天然純蘆薈
2. 不油不膩,不含酒精
3. 修復、舒緩,滋潤肌膚,用後倍感冰涼
5. 專特配方,有助平衡肌膚
6. 經常使用可令曬黑效果延長一星期以上
7. 適用於曬傷、輕微燙傷及其他皮膚敏感症狀




我就好鐘意將佢長期雪係雪櫃,
每次曬完返到屋企洗完白白就會搽混全身, 面部仲會敷些厚厚一層的!
開住個冷氣.. 真係好疏乎的!!! 本身慶慶的肌膚即是降溫!!
做完毛孔收返D, 無咁崩緊架!!! 我用係面度都無敏感!然後我就會立即敷返個水份MASK! hee...
我想這個應該是夏天的大熱item啊!!
應該要有支旁身啦!!!

最重要是市面好易買到, 之前我係屈臣氏購入的!!!
價錢不貴, 大眾化, 大家有興趣都可以試試啊!!
氧化鋅面部防曬乳SPF45 –HK$ 39.5 / 1oz
100%純蘆薈啫喱 –HK$79.5/ 8.5oz

原產地:美國
香港銷售點:香港屈臣氏、香港莎莎、ThreeSixty、Market Place Supermarket、Roxy & Quiksilver、X-Game、Island Lake 各大門市網址: http://www.oceanpotion.hk/



With Love,
*不正妹*PriMa*

沒有留言:

張貼留言

熱門文章