2011年6月27日 星期一

[歪妹愛美麗]PrettyMedical 3rd C6 - 花面貓中期進度報告

上星期六不正妹上去Pretty Medical做第3次C6呀!!
係時候update下大家進度如何啦!!!

1st C6 @ 20110615Day 1 Pass : 印好勁好深色...完全接受不了...初時想唔make up, 但忍唔住要遮住佢地啦...
好乾...乾到我有d驚啦...放工忍不住要出去買返d 保濕產品返黎旁身啦!!




Day 2 Pass : 明顯結焦了! 好痕呀! 有少少甩皮! 我忍唔住搽了那個防敏藥膏!
今天開始無化妝啦!!! 隨身帶備保濕item, 一乾一痕就急救皮膚...
Mable今天有打來慰問我呀!!haa...她叫我敷冰啦!! 舒服好多喎!!



Day 3 Pass : Keep住甩皮, 大致沒有前2天那麼辛苦, 唯獨眼對下位置仲係痛
Day 4 Pass : 終於舒服好多啦!! 面仔都無之前咁紅了!
2nd C6 @ 20110620今次我FEEL到力度少許加強了, 而且美容師Lizzy手勢好快,
 可是出來效果比我想像中好啊!
沒有過份花面貓呢!!! 唔知好事定壞事呢????!!!



做完就係起砂, 眼對落好明顯啊!!!
不過之後幾天都沒有什麼特別不適啦!
不知道是否適應了嗎??
還是我真的比以往勤力得很, 每天保濕程序沒有半點馬虎?哈...
所以我都開始化返妝呢...呵....近排愛上了YSL的foundation啊!!
夠哂我保濕, 還有些少閃閃~~hee...唯遮暇度不高~



3rd C6 @ 20110620



次要預早15mins上到去,仲要帶備USB手指上去啊!
因為今天會影相, 睇下做完兩次效果如何!
仲會將Skin Test跟今次影的相, 作compare圖給我們!




首先是Maybo幫我影相, 然後Livvy跟Sydney都入埋黎呀!
Sydney望望我情況, 問我覺得有咩改善到, ha..其實我知道係好左..
但係唔知點深入講呀! 當時太突然, 唔係好識答添..haa!!
不過我d墨同埋疣的位置真的好明顯淡了呢!!
比大家看看前後的相片啊!!! ^v^





Sydney話我面上最大的問題就是太多一點點啦,
做完兩次之後, 已很明顯有改善,
而且暗啞面色完全遠離我~說我進度非常好呢!!
其實我自已都開始有信心, 之前確實第一次接觸有點怕,
而且做完之後, 又多印又紅又痕又痛...真係好擔心的
依家情況良好....安心很多!!! 係d印多左..希望快d淡哂啦!

然後我就跟Tizzy入房進行我們第3次親密啦!!
今次會著重打眼對下的位置, 因為較多斑出沒啦...但係Tivvy話我d skin今日唔聽話, 打極都唔爆...起唔到紗..
所以加強了..打多幾下....我忍呀!!!!!!!!!
之後當然一如以往要敷返cool down mask啦!
不過今次我係做paper呀!! 之前我係做倒模的~



好啦!!! 忍痛過後...發現都不算好花面貓...
相比第一次, 我覺得唔錯架啦!!!!!!! 


當天未做前及做完C6後的相片~~



做完走人, 我個肚打鼓得好勢利, 所以就去醫肚先啦!!
我以前係灣仔讀書架...早餐最喜歡去"金鳳"買菠蘿包加凍奶茶!
好掛住....所以黎左金鳳食個TEA先返屋企啦!!
這裡雖然人多要排隊, 但是還是有那份親切感存在住,
哥哥仔都仲係好幽默..HEE...
"到啦!! 凍鴦走糖!"... 我初時呆一呆...忍唔住笑左..HAA!
我仲叫左EGG TART同埋雞PIE呀! 呵...





灣仔真係一個充滿回憶的地方....我好喜歡這個小區! ^V^
不正妹仲有兩次C6要做架! 7月11號會係最後一次!
到時我再跟大家Update分享下呀!!!
祝我快d靚靚啦!!
With Love,
*不正妹*PriMa*




沒有留言:

張貼留言

熱門文章