2011年6月19日 星期日

[歪妹愛美麗] 你想有人注意你嗎? ha.. 善注定惡注先?! (附加: 止汗劑奇趣聞)

唔知大家試過係街度歧視人, 因為佢地令你嗅覺受害?
我坦白承認我一定有!! 尤其係巴士上!!!
"男人味" , "女人味" 定係"屎味"...真係聞到一d都唔奇呀!!
尤其夏天將至, 那些流到全身汗的男士們, 真的很難頂...
一大清早, 搭車返工, 突然間有陣濃味撲鼻,哪位女士咁誇..我聞到打乞痴...
仲有, 邊個胃腸差?? 放屁沒完沒了...
形形式式的...我想大家都遇過不少吧!!
因為這些難堪的遭遇, 更加會注意自已吧!!
相信沒人喜歡人家用厭棄的目光來注意自已!


不正妹唔算係勁出汗的女仔, 應該話唔會好似男人咁一粒粒咁流出來!
反而是焗住出汗個隻...好辛苦!! 所以一定要搽止汗劑!
我跟止汗劑都有段古架...讀中學個時, 好hit去新港玩跳舞機架!
當時我地成班fd, 每次出動都會去卓悅買支$8的噴噴,
目的當然是為了身上香噴噴啦!!
我記得有幾隻味架.. 有橙, 提子, 海洋, 玫瑰花....etc
我地可以一日用哂成支架!! 好誇張呢!!
因為我地除了去跳舞, 仲會去行街街添!!
可以次次出街都去美芝尋寶, enjoy同大姐講下價,
抵價買d古著返屋企....諗起都好開心呀!!
因為狂行...真係好易出汗, 我地一熱就會互噴...
可以話當左佢係水槍咁玩..ha!!!
$8 幾抵玩呀!!! haa...........


會唔會講得遠左d.....我總愛懷念過去美好的時光...haa...
其實我想講近排睇magazine, 發現我喜愛的brand-Playboy出了新品啊!
仲要超方便, 係萬寧, 屈臣氏都有得買啊!!
 所以就去了萬寧看看啦!!!
最想講係... 佢竟然都有tester擺係度俾顧客試,呢點令我意想不到呢!! 我真係試足3隻d味..
企係度諗左5mins先決定買返屋企...




分別有 Lovely, Sexy 同 Spicy!!Lovely比較甜味d, 似花香, 似糖...Sexy就女人味d, 但不太濃烈啊!!Spicy有種刺鼻感...比著我一般都會choose 少女味重d的Lovely!
但今次我竟然選擇了Sexy...可能因為個包裝吸引左我啦!!haa......
比起平時普通的止汗劑係貴左成個double呀!
不過我覺得值o既!! 因為佢有香水味的原故!不似得普通的止汗劑好似有陣藥味...唔識形容是什麼味道!
而且
真的可以keep到成日無出汗, 保持乾爽呢!!


之前我都喜愛噴噴式的, 不知從那時開始,
發現很多隻噴噴止汗劑起不到我要的效果,
於是轉用了碌碌型的, 用了頗長時間, 又發覺唔多掂, 一過中午就無料到!
點解咁得意呢...? 係我body轉變了嗎????
今次Playboy是用了噴噴式的, 出奇跟我很match啊!!太好了!!總算搵到件稱心的item!!! 很久沒有這個合心意的感覺呢!!!


岩岩同大家講過我中學時期跟噴噴的難忘時刻,
現在跟大家分享一下我朋友跟碌碌型的有趣事!!
她的理論確是第一次聽聞呢!!!
事緣上次去澳門跟她同房, 她無啦啦拎個風筒吹個underarm喎!
我笑左好耐...ha!!! 佢話搽完止汗劑一定要吹乾佢, 唔係無效用架!佢好認真咁講.. 佢話係真架...唔知各位sister有無聽過呢???仲有...有一次搭巴士, 發現有個著背心的女仔企係我旁邊,
我發現佢件衫近住underarm個位, 成達白色野...唔知咩黎..
睇佢個樣幾令, 仲化哂妝咁...竟然失手在個underarm...
唔通我朋友的理論是對的??? 唔乾都會有咁o既情況出現???!!!

我沒有去查證過, 不過覺得好funny啊!
想起來就跟大家分享分享!!!
weekend的感覺就是輕鬆笑笑, 然後好好enjoy這兩天日子吧!!Hope U Like my Sharing!!  Have FUN!!! ^V^


With Love,
*不正妹*PriMa*

 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章