2011年6月24日 星期五

[歪妹愛旅行] Hea遊越南2011 之 Day3 : 擺大烏龍@Local Tour...

大家還記得不正妹的越南遊記嗎?? haa!!! 我自已也差不多忘了呢!
之前執屋過後, 不見了越南旅遊書同收集回來的資料,
所以一直delay出遊記呢!! ( 當然, 自已也懶了...haa!!)
好~~現在出現返~的起個心肝出DAY 3先啦!! 希望大家喜歡! ^V^
 
=============================================
 
今天不想吃酒店的早餐啦! 因為好想學學本地人坐在街邊食個早餐呀!
hee.....我們就早些少出門, 去鬼佬街搵食!
未訓醒的樣子~這個BUILDING簡直是鬼佬街的地標~



剛好在Tour Guide對面馬路有一間法包選擇較多的面包店!
ha!!! 看見很多上班一族係買外賣的, 就只有我們跟另外2個外國人坐街邊食!
呵!!! 就是這樣子坐在街邊...很有風味... 好彩不是太多車駛過,
若不, 真的沙塵滾滾啊~~
法包10,000V一個啊~~~有很多料選擇的, 一定有好多菜係裡面,
你自已再選肉, 像豬肉, 吞拿魚, 腸...ETC~




8點半準時過返對面馬路門口前集合~
很多人啊~~什麼國藉都有... 眼前日本人, 泰國人, 菲律賓人, 外國人...ETC
等了10MINS左右, 旅遊巴就到了, 我們就上車坐坐~
導遊一上車自我介紹完之後就每人排了一支水跟兩張濕紙巾!
(在這個熱熱的天氣, 真的好重要)




車子開動啦! 導遊說要坐2個鐘車, 所以不斷跟我們有互動,
他首先問問車上有來自那些國家的團友, 我們這團都不算FULL,
有柬蒲寨, 香港, 俄羅斯, 芬蘭人, 美國人~
還大唱了幾首英文歌娛樂大家~
說真的, 這個導遊真的很棒, 應算優等啦!
他能操多個語言, 連俄羅斯話都識..好勁!!

之後就一直訓啦...都好似訓左好耐終於到啦!!
第一站是高教臺, 這個廟宇特別在有神論, 你想到的神, 這裡都會供奉的!
每天中午12點就會有儀式進行
, 我們就是去看看這個啦!
對於這個熱死辣辣的天氣, 我們在外面影了一陣就鼠了入廟啦~
雖然無冷氣, 但相比下已透心涼啦!!




入廟前一定要除鞋啦~~準備入去抺地啦!



這個很有趣嗎??? 我覺得好似20世紀少年裡面的"朋友"LOGO啊~



裡面的柱子都很美啊~而且儀式進行時, 男女要分開企的, 還有LIVE啊~



其實儀式都無咩睇, 聽佢地唸經咁....所以我地好快又忍唔住,出返去影相~
無聊自拍~腳架多得你! 我們才能自娛~HAA...




玩到咁上下, 其他團友出黎啦~~ 好HUNGRY~~
佢就帶我地去食飯啦~不過, LOCAL TOUR係唔包食, SO要自費的啊~
穩穩鎮鎮都係去食PHO同飯啦~又怎能少得越南咖啡呢~
真係差不多餐餐都想飲~唔係佢就係百事可樂!




飽飽之後, 就坐了一個鐘車出去!
第二站是古芝地道啊! 好似去親越南都實要黎呢度咁~
了解下咩係越戰, 當時情況係點, 佢地D機關係點咁啦~
導遊勁落力呀..好似佢係呢度做咁.. 呢度無staff示範o既..
佢全程得一個人, 見佢好忙呀..haa! 訓哂身..好誇張!




有一part係坐係度movie架.... 咩世界大戰個d呢... 大家都要嚴肅對待~



都有親身感受下架.. 落左去個條地道...help!!
我膝頭受創呀!! 躊住行左成十分鐘呀!!
一d都唔好受
... 導遊話越南人較矮細, 所以唔覺得係d咩!
但對於外國人來說就很困難啦~ 地道成為佢地的優勢~





仲有D軍事基地場景同坦克車可拍照留念~



成5點啦~~~我開始有個疑問啦~~
我地JOIN個團明明係古芝地道+胡志明市內的地標, 如博物館, 教堂..ETC,
點解個行程有出入O既...玩左成日, 以家先清醒過來,
立即問問導遊~他說玩完古芝地道, 現有就回胡志明市解散啦~
OH!!!!!!! 我們JOIN錯了團呀!!! @.@!!! 好大個烏龍呢....我地六條友笑左超耐.......HAA!!!
睇返D相.. 真係喎~....自已JOIN錯左都唔知...死愚添...




所以話呢.... 大家如果去越南有興趣Join local tour的話,
要睇清楚, 因為他都有幾個團選擇的, 出單時看清楚沒錯才簽名及付款~我們擺明就是出單時沒有看清楚就簽了, 連自已join錯了都不知道~
anyway, 今天我都感到滿意的~去了很遠的地方, 而且導遊服務都很好!
(關於local tour, 可看我之前的day1遊記)

回到胡志明市已經是晚上七點鐘啦!
我們決家自行去原本想去的地方, 就係郵政局跟大教堂啦!




他們就在同一個地方, 只隔一條馬路罷了!
可惜的是, 郵政局的寄件部及售賣部都關門了,
不能寄明信片了~~~



逗留了一個鐘左右, 我們就去醫肚啦!!
勞動了一整天, 個人出左好多汗~好攰呢~
我們看著旅遊書, 就去了就近的越南餐廳用膳
內裡有live表演的~~
雖說就近... 但我們還是不理會那麼多.. taxi唔該~
在街邊等了很久都沒有車...是繁忙時間嗎? 滿座..><




這個餐廳叫做Vietnam House啊~
好岩我們口味~~
我還遇上人生第一次見到的可怕魚魚!!
佢係企住咁上架!!! 實在太攪笑..haa!!




Vietnam House: http://www.vietnamhousesaigon.com/home/en.html

辛勞的一天就是這樣過去了!!! 旅程去了一半啦!!
我十分期待之後2天的行程, 因為我會去越南的浪漫之都-大叻啊!
聽朝要一早去坐內陸機!!! 好興奮~ 第一次坐內陸機的關係!
還有, 最想做的事情---- SPA!!! 另外...
HEE~~~~明天是什麼日子啊~ 是一個特別日子...留意我的遊記吧!! 希望下星期可以出到Day 4的遊記! ^v^希望大家喜歡我的文章!! 繼續多多棒場啦!!!

With Love,

*不正妹*PriMa*

 



相關文章:

Hea遊越南2011 之 預備篇
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=25007&do=blog&id=94037

Hea遊越南2011 之 Day1 : 未能適應寒冬變炎夏+為未來兩天作好準備
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=25007&do=blog&id=95060

Hea遊越南2011 之 Day2 : 朝聖@頭頓耶穌山
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=25007&do=blog&id=95346


沒有留言:

張貼留言

熱門文章