2011年7月17日 星期日

[歪妹愛美麗] PrettyMedical C6 Final - 拜拜花面貓! 素顏貓出動啦!

又係時候交代下不正妹花面貓進度啦!!!

4th C6 ...最令我擔心的一次...因為我打完敷埋Mask走時仲流緊血...
今次明顯大力左呢....好痛呢....><
Livvy suggest我用邊D skincare岩我呢!!
我需要解決左我d酒脂粒先得呢...




how about 5th C6?? 最後一次啦!!
我諗住得返一個星期, 應該唔會打得好勁O卦...點知...有點嚇親...
好擔心唔夠時間散啊....><




最唔開心係...我額頭爆左粒暗瘡呢!!
不正妹呢排轉左新post, 成日都要加班, 因為要2個星期PICK哂D野,
整頓好等assistant返工時要systematic咁train佢!
d野又多又煩又亂...真係好waste 時間去攪掂佢..
自已又係有要求的人, 自然有壓力...訓得唔好...

到左今日..我要上去Pretty Medical影相, 哈! 療程後的檢討及紀錄!
最唔想發生o既事終究發生左....我爆了兩粒大瘡...
好唔開心啊!!! 之前都keep到...無瘡..d 皮膚白滑左..
毛孔都細了些少! 疣同墨激走了是最明顯的, 淺色了很多!!
在這五次C6後有著明顯的改善, 確實令我很滿意!!

這兩粒瘡確實令我氣憤! 好生唔生以家先黎生...真是美中不足呢!

給大家看看療程前後的對比照吧!!
是否如我所說? 白左! 乾淨哂呢??




不過, 經過這次療程後, 我最大轉變就是....
對我影響好大....就係我有自信素顏出街!
甚至素顏影相啦!!
呵.....雖然唔係話靚到"嘩"一聲!
但起碼我接受到只搽防曬就出街街....
係療程其間, 我係飲食方面都有注意, 真係無食牛肉!
盡量依足佢戒條, 要靚唔係只係靠儀囂就得o既!
要內外兼備才可以~~~

真係好多謝Ztyle & Pretty Medical給予是次機會我,
令我重拾遺失的自信!!!

Sydney的advise真的很誠懇! 有點令我非常認同的!
著重提供成效治本的療程! 令我對美容院有返些少信心..
因為以往我的經歷就是一join了就會得到得過且過的服務...

仲有Maybo的跟進真的很貼心, 不會令人覺得機械化,
今天在洗手間撞到她, 她第一時間就認出我,
還跟我傾談了一會!! 很nice呢!!

最後, 當然是親自主理我塊面o既Livvy啦!!
好多謝她這5次的用心, 建議及關心!
令我療程中更加了解, 更加有信心!

為大家送上素顏照一張!! 今天去影藍精靈啊!!



明天就是分享會啦!! 每位blogger都要上台講3mins!
一上台講野有點不安呢..面對很多人說話..
Sydney話從心發就可以啦! 不一定要3mins的!
我應該無時間寫貓紙呢!! 希望明天不會太失禮啦!!
期待跟其他blogger見面, 會認得出大家嗎??
明天High Tea見嘍!!! ^v^
 




WITH LOVE
*不正妹*PriMayy*


想了解什麼是C6? 來這裡吧!!!Pretty Medicalhttp://www.prettymedical.com.hk/med_index.php
地址: 灣仔太原街8號海源中心2樓



相關文章:
PrettyMedical 1st C6 - 為了靚靚, 決定做一個月花面貓!
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=25007&do=blog&id=101192

PrettyMedical 3rd C6 - 花面貓中期進度報告http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=25007&do=blog&id=103159

沒有留言:

張貼留言

熱門文章