2011年8月17日 星期三

[歪妹愛旅行] Hea遊越南2011 之 Day5-6 : 估唔到Dream come TURE!! ~~~:)

HELLO!!! 還記得我嗎?? 不正妹好耐無寫blog添...
因為忙透了, 但真的不想我的越南遊記夭折呀!!
所以我努力了好一陣子!! 今天我要完成它啦!!


=====================================

經過尋日心情起伏得很的一天, 今日要早起去遊覽DaLat啦!
之前計過, 還是join Local Tour花算d~
所以係胡志明市個時, 就預先book左今天在DaLat的行程啦!
不過, 相比起胡志明市, 這裡的facilites好似差好多...接送我們的旅遊巴又細架又陳舊, 真係好似係鄉村旅遊團啊!
我同肥仔兩個一齊坐車頭, 因為唔係好夠位坐呢!
個感覺好攪笑啊!!!村姑係我係我呀!!


我地一早就去到hostel集合, 原來是The Sinn Tour旗下開的~
同行的團友大部份都是住在這裡, 而且之前已經玩了幾天,
他們都很熟絡了, 只有少數像我們中途加入的~
今天行程, 有兩個瀑布會去睇睇, 跟住去一個賞花園,
同埋一個迷你動物園的公園~
食完LUNCH會去情人公園, 再去睇越南出名的線畫~
最後去山頂位置觀看DaLat全景就完結啦~
let's go~~~~

 
Site 1 : Datanla waterfall這個瀑布算係澎湃的了...因為之後個個好流呀..哈哈!!!


瀑布旁邊有西部牛仔啊...我只是行過想摸下佢...
點知...俾佢咬住隻前臂, 痛過俾狗咬...><




行落山谷還可以, 走上去no way啦!! 我地就去坐車車啦!!haa...


 

Site 2 : Prenn waterfall

這裡說是瀑布, 但是這裡就像泰國啊!!
是一個小型動物園...我們逗留這麼久的原因是因為...
這裡..有大象坐呀!! wa!!! 不過...最令我振奮的是....
竟然我一直好想做的...haa!!! 騎駝鳥啊!!知嗎?? 很久前看到GiGi的南非寫真集,
看著她騎著駝鳥的照片, 真的很想試試呢!
終於成真了!! 說不出的興奮啊!! 大發!! 


 
很可愛啊!! 你看耶!!! 識得望鏡頭啊!!
在他背上的感覺是怎樣的??想跌想跌的感覺, 初時我忍不住大叫,
但職員說不能這樣的, 會嚇怕他呢!
之後不我斷撫摸他,
跟他說話, 他就安定些了!
很神奇啊!跟動物溝通是多麼窩心的一件事!
因為確實大家有互動, 彼此明白大家的感受!




Site 3 : Buddhist meditation monastery & paradise lake

temple & flowers 足以交代這裡是什麼地方啦....
美呆了!! 普羅旺斯, 我來了嗎???




最有趣的是這個告示牌... 大家不能穿著暴露啊!! 哈哈!!



Site 4 : Bao Dai summer Palace

確實問我是什麼地方..我也不確定的..
應該是什麼政要人物的避暑別墅吧..ha...
唯一來到這裡做的事情就是坐及睡...
太累了...太早起床了...
這裡要換鞋架...就是像包著袋的雙腳..



Site 5 : Valley of Love

吃過午飯又出發, 這裡是couple別來的地方嗎??



Site 6 : Traditional embroidery village X.Q.

之後來到文化氣息濃厚的gallery, 是越南出名的線畫畫廊啊!
聽聞梁朝偉很欣賞很喜愛的!!
你看真的很3d的啊! 同一幅畫, 但可正背面都同時有立體的!



Site 7 : Stop over at Da Lat Jam workshop & buy specialties

這裡...就是試食後買手信的地方啦!!
我沒有買呢.. 因為都是涼果來.. 不過我發現了一樣陳年舊物..
浸了不知多少年的寶酒...你們怕嗎?? 真的原隻..清楚可見...



Site 7 : The Domain de marie Church

最後一站了!! 是在DALAT最高的山頭, 看看風景就走啦!!



這個大叻團怎樣?? 還可以嗎?? 初時覺得好落後,
但之後感覺都沒什麼啦!! 都可以接受呀!
是否因為我願望成真了的關係? HEE...
4點幾就完成行程...我們就自由活動啦!!
第一時間忘不了吃啦!!之後又去大叻市場買COFFEE!!
今次同埋對面鋪頭的婆婆影相! HAA...



咁上下就去食DINNER啦!! 就在湖邊有一間餐廳,
你入到去感覺很衛生很MODERN!
播著的音樂不是英文歌就是廣東歌! 好親切!原來這裡的老闆是香港人來啊!! @0@!



怪不得合我們心水啦!! 野食都不錯的!



吃完就早點回去休息啦!! 因為早機返胡志明市轉機返香港LU...
日與夜的Heineken...



六日的旅程就這樣要完結啦!!
捨不得啊!! 越南實在比想像中好!
我還想去遊歷它其他地方!! 希望不久將來又見啦!!!




希望大家enjoy我的分享!!! 能夠感受到越南真正的一面!!^v^


WITH LOVE,
*不正妹*PriMa*




相關文章:

Hea遊越南2011 之 預備篇
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=25007&do=blog&id=94037

Hea遊越南2011 之 Day1 : 未能適應寒冬變炎夏+為未來兩天作好準備
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=25007&do=blog&id=95060

Hea遊越南2011 之 Day2 : 朝聖@頭頓耶穌山
http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=25007&do=blog&id=95346

Hea遊越南2011 之 Day3 : 擺大烏龍@Local Tour...http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=25007&do=blog&id=102640

Hea遊越南2011 之 Day4 : 悲喜交集的白色情人節...http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=25007&do=blog&id=105262

沒有留言:

張貼留言

熱門文章