2011年9月1日 星期四

[Event] *面豬仔去High Tea=>Bare Minerals Blogger Event*

不正妹自身HIGH TEA很多, 今次就俾塊面豬仔去HIGH TEA下啦!
NICE TO MEET U!!!
BARE MINTERALS!!!!

 


大家有聽過這個牌子嗎??
是來自美國的牌子,首創礦物化妝品的!2010年進駐日本,大受東洋妹妹歡迎!!今年進駐香港啦!! 已列入資生堂旗下品牌!!
Foundation 跟 Starter Kits set 是皇牌來啊!! 


 

看!! 今天的tea set!
主要試試它的礦物粉啊!!當然能夠令我們有更完美妝容,
各類化妝產品都準備就緒, 讓我們在短短的個半小時內盡量感受一下!

 

當然我都要為自已解下渴啦! 現場很多種類的飲品任君選擇~
當然茶是少不了嘍!




影完相跟同台的Blogger傾下計, 好多都是第一次見面!
不過有人認得出是我來, 那種感覺就是很神奇的..
原來我給人感覺是瘋狂追星的...oh...我自已都不知覺了...
一把年紀還在發輕狂..haa!!原諒我吧!! 現在不發, 過多兩年想發都無奈了..

要開始啦!!! 首先介紹他們團隊, 然後就介紹品牌的由來 背景, 理念!Bare Minerals主張顧客speak out what they want~
從朋友的角度去傾談及了解自身的需要, 從而提供專業意見,
著重分享多過灌輸概念, 不會給人hard sell感覺!
就算是CEO Leslie Blodgett, 也是非常親民,
時常到訪門市跟各位顧客交流扮靚心得!
因其舉止理念跟Estee Lauder份外相似,
因為這兩個牌子在美國被視為同等地位的啊!




他們的礦物裝掀起 <化妝品同時也是護膚品>的革命,
而且唔落妝裝訓覺都無問題!!!
WOW~~
皆因產品內不含化學成份, 各種成份更能保護肌膚
而且不斷用, 會不斷改善膚質啊!
很吸引吧!! 很想快些試上面豬仔呢!?
就由貌似胡杏兒看MUA為大家講解及示範啦!!




MODEL化完妝都好自然, 確實像素顏般呢!!
逐步講解, 我們blogger都落手試試啦!!
每張table都有兩名BA幫忙, 第一步當然是為大家認清一下自已適合的Foundation嘍!
經過上面分析, 我是適合用light的!




說真的, 我以往一向都好抗拒礦物粉底的,
因為覺得好易藏入毛孔,本身我毛孔都粗大, 更害怕會令毛囊發炎..
其次就是總覺得遮暇度不夠啦! 所以我一直都是liquid foundation的愛好者!
今次感受了Bare Mineral的礦物粉, 令我有點另眼相看,
不是我想像中那麼差呀!! 比我想像中好喎!
用少少粉已經足夠上面, 而且妝容貼服, 因為少少加上去,
不夠再補多層, 而且不dirty, 不呢hea!
Bare Mineral所有產品設計都是可以擰擰, 礦物粉就由3個小孔仔倒出黎,
不會過份倒出而浪費啊!!




除此之外, 重點在於skill啦!! 用掃配合粉方面的應用都好緊要!
不斷remind我們3 step :
Swirl 打圈 > Tap 輕敲 > Buff 柔掃這個下午就重點試用了它們以上這些產品!!
而且臨尾5分鐘, 極速完成full make up! 畫返隻眼同俾返d血色自已!
ha...誇張呀...!! 登登登!! 給你欣賞我的<前與後>..





最後當然要來個大合照啦!!好多人呀!! 好熱鬧!!



臨走也不忘自已來個獨照啦!!!
hee....未來3個月,不正妹都會為大家逐一試試Bare Minerals的產品!
看看膚質是否真的改善了!! 想知道成效就要留意我的blog啦!!




希望大家喜歡我的分享啦!! 今次花了一個星期才出到文呢!!
因為我左手受傷了, 不宜打字...要休息.. 單手打文執相真花了很多倍時間..
><!!!! 這一刻完成文章, 確實想大叫出來! 無比興奮啊!!
雖然新工作令我很疲勞加受壓, 但其實近來都很多興奮的事情發生, 秘密地進行中...
會陸續跟大家分享啊!! HEE...

WITH LOVE,
*不正妹*PriMa*


沒有留言:

張貼留言

熱門文章