2011年9月10日 星期六

[歪妹愛生活] *不正妹秘密行動過後的驚喜體驗*



 

估唔到寫blog sharing 能夠令我經歷這次特別的體驗!
多謝Trim EC 的賞識, 令我有機會嘗試更多! ^V^

跟其他PR公司Model公司一樣, 我也要去casting啊!!
老遠就放工跑去柴灣casting啦!!
其實這不是我第一次casting, 以前讀書都試過2次的了,
因為一班fd去, ha...咪一齊o羅! 咩都試下嘛!
不過對住陌生人拍片講野, 感覺總是有點尷尬..
不過, 很幸運地選上了..haa!!!

 

 
拍攝前一個星期先預備服裝照給他們挑選
再一次發現原來我真係的沒太多緊身衫...
差不多絕大部份都是過PAT的長衫..
拍攝當天, 有MUA-Dora幫忙,令我得以美麗示人!
我絕對是討厭束起頭髮的, 可是今次我又接受到..
不過還是覺得自已大面... 輪廓再出再好就好了...

上鏡又肥D...很難想像自已在TV上的樣子..
 

 
 
其實講的說話不算長, 不過重覆講時,
感覺有點緊張了, 有點口吃..有點講錯,
甚至乎後段有點累, 交不足戲..haa!!
其實不單單是我啦...工作人員更忙足一整天!
共有3位blogger會幫忙拍攝的,
我是最後一位
, 大家都累吧..疲態都出來了!
不過, 他們都很nice啊!! 一直提點我!
 
 

 

 
我負責介紹蕃茄湯, 為求做到熱燙燙的感覺!
手不斷要忍住熱捧住碗湯!
工作人員更不斷fullfill,

凍左又沖過~真係辛苦各位!
感受過後, 知道model 同artist 一d都唔易做,
唔好以為影下相拍下野講幾句野好易,
其實當中的辛苦付出並不是大家所想的!

 

 
這次難得的經驗, 更令我認識到草莓,
很高興認識你sweet heart!!! ^v^

其實身邊很多朋友見我試用TrimEC, 已經不斷問我效果如何,
WORK唔WORK...好多疑問..HAA!
我推介佢個COFFEE,我飲足14日真係唔錯!

我好想介紹COFFEE架, 可惜分配左俾第1位Blogger lu!
可惜呢~~~

anyway, 大家想了解多d, 可以睇下我的試用文,
http://www.freshprimayy.theztyle.com/space.php?uid=25007&do=blog&id=101043
又或者visit TrimEC的website啦!
www.trimec.com.hk
想睇廣告,就留意Roadshow啦!!

至於我個妝呢, 真係有賴Dora幫忙,佢化的妝都很美啊!
以下是她的website: www.dorachan.com.hk

 

 
不正妹之前打比賽...好開心地..寶刀未老!! win左!
可惜...我條手腕筋好唔好彩被打到飛起左...
發炎...無力..痺....睇完西醫, 依家睇緊中醫...
盡可能都要休息下..唔好打咁多字..所以文都出少了..

 


望佢快d好返啦...有點擔心...
新公司又唔行得開....中西醫都建議做物理治療或針灸,
但頗需時..未行實行...
醫生教左點拉隻手, 我依家晚晚係屋企做手部運動, 好耐無咁勤力過..
每年總有這些可怕的經歷,,,次次都係傷左邊身..
雙魚座真的手腳常出問題...ai..無奈呢..傷得騎呢..

可能又要隔一排先有新文章啦!!
先預祝大家中秋節快樂啦!!!
迎月.賞月.追月 都食得開心玩得開心!

希望你們喜歡不正妹的分享啦!!
Cheers!!

With Love,
*不正妹*PriMa*

 


沒有留言:

張貼留言

熱門文章