2011年10月2日 星期日

[歪妹愛美麗] 平胸"少"女的自白 : 想著衫靚d, 有自信d, 呢排靠哂佢!

不正妹一向在朋友堆中最無身材的一位!
飛機場 , 平胸 等字眼常套在我身上...不過我都不介意的!
以前讀書...成日見到d 胸部豐滿的女同學..
我會感到好肉酸..好恐怖..好累贅...跑步好辛苦呀...
媽媽迫我飲奶, 飲魚湯, 食木瓜..全我都好討厭...
說真的... 現在都真的有點後悔..haa!!
總是被朋友及男友笑我...v.v..不過既定事實唔好太在意...
女仔總是想靚靚嘛...而且年紀也不細, 需要點女人味才行呢!!
所以....事業線係幾咁緊要!
今次有機會試下今季Wacoal新出的Magic X BraBra!
ha!! 好興奮!!!! 多謝Ztyle同Wacoal給予是次機會呢!!

 


上星期來到葵芳分店取brabra,
店員態度親切, 還不斷講解如何穿著,
還不時入來幫我檢查給斷定那個款那個bra適合我,
我應該前前後後試穿左8個bra..哈哈!
我一向有選擇困難症, 在店內應該有逗留超過半小時吧!
臨走前還教我如何保養brabra!有什麼事項需要注意!最後我選擇了這個啦!!Max-UpAngel U Bra  (價值$390)

印象中未穿過這隻色的brabra呢!! 幾特別所以選擇了它!
再看真些呀!! 其實那些laces也是吸引我的原因之一呢!
最重要是承
托的問題, 無論買內衣還是泳衣, 下圍鋼線是必選,
一向覺得幼帶會靚d, 但講到承托, 粗帶是出色d!




再睇睇佢個pat呀!!! 3/4罩杯U型設計,
內杯三片接剪裁加縫矽膠, 伸廷至肩帶, 加強上提效果




應該聽過不少, 帶錯BRA, 背部贅肉都會出來了!
看看它的高脇設計, 絕對能包容脇背贅肉, 從而改善線條!




LET'S SEE ITS FUNCTION!!!




不正妹親身示範一下Magic X啦!!!
感受到它的好處嗎????? 我好滿意呀!!!
豐滿感! 事業線不算誇張!! 夠哂自然!




對於平時著衫保守的我, 這確實是最暴露的一次啦!!
真的不敢全貌示人...有點怕羞了...
但盡能力給大家展示其效果!

Wacoal offical : http://www.wacoal.com.hk/Default.aspx
Wacoal Facebook : https://www.facebook.com/#!/pages/Wacoal-HongKong/292698828721

希望大家喜歡我的分享啦!!!
With love,
*不正妹*PriMa*


沒有留言:

張貼留言

熱門文章