2012年1月16日 星期一

[歪妹愛旅行] Hea @ Hua Hin 2011 Day 1-2 : 遇到妄想中的dream house, 有大屋, 有狗, 有司機 ! @0@

用了一整天的時間, BOOK機票, BOOK酒店, 執包伏一輪混戰後,
終於黎到機場啦!!! 去左PAGE ONE搵旅遊書先, 還是沒有安全感,
最終凌晨時份終於跟住好多印度藉人士上飛機啦!
皆因中秋佳節實在太難訂機票啦
我們這班飛機是去孟買的, 我們中途係曼谷落機~


去到泰國都好夜了...我們打的落去市中心,
會係Holiday Inn暫住一晚, 第朝先出發去華欣~
去到酒店差不多凌晨3點鐘, 我地為表興奮係度玩跳床! 哈哈!




第朝起身享用完酒店的早餐就執野閃啦!
我地經agent先book了司機車我地入去~




去華欣的路程也不快啊!要3小時, 中途我們要求先去Big C入貨,
話哂係去避世嘛! 當然帶定充足的糧食啦!
但是想說...兩姊妹都好懶...我地買的不是SNACKS及杯面, 就是酒酒同酒~大家見過泰國的月餅嗎?? 我未見過, 當然新奇地拿來影呀影...




行左半個鐘就急急腳走人啦! 費事司機等咁耐~
但係我地OVER了3小時才到達Villa, 原因: 太偏僻...其實我們住的酒店不是華欣市中心,
經過了華欣市中心, 還需要大約半小時的車程才到達,
到現在我還未清楚我們到底是在哪裡的.. 可能是七岩??
英文名叫做 "Pranburi"~~~連司機都找不到呢.. 不斷打電話去問villa的人!
但來到這裡真的什麼不開心都忘卻了!




首先享用了welcome fruit! 好正! 多汁好甜呀!!
當然就是把key給我們了! 嚇親人啦!! 勁大抽key呀!!!你看...每次出入拿著它都很嘈呢!! 係人都知道我們出門呀! 哈.....
最開心是我們一到步就發現了這裡的可愛小狗啊!因為villa太open了, 他們從海灘那邊跑來的,
職員說他們常會這樣, 見有人來住,像來歡迎大家呢!!




但我看來, 他們更愛吃, 他們都好瘦啊...
瘦得可憐, 我忍不住將我們的食物跟他們分享呢!!
不過有隻小狗特別怕羞的, 常跟我玩捉迷藏~好可愛啊!!
好啦!! 係時候公開我們住的villa啦!! 女孩子看到都會心動!!登登登登!!!!!!!!!!!!!!!!



像在夢中一樣, 香港不可能有這樣的房子啊!
拿著key的我們都想...這幢房子是屬於我的是多麼美好!!大得過份, 美得過份!! 大家就在屋子裡走來走去影相!
自拍 加 梳乎相怎少得呢?? hee....




其實這兩天來到這裡, 天氣都比較差呢!
成日都落雨, 所以都沒有在附近走走,
就是hea在villa裡看書,上網,睇tv, 游下水, 玩下沙咁啦~以前去旅行都會係行程緊密, 不會停留一個地方太久~
原來hea下都唔錯呀... 好舒服呀!!!




知嗎? 來到這裡不是只聽泰國的歌曲, 我聽韓歌還比泰國歌多!剛好是泰國的亞洲音樂節, 音樂台不斷播著韓歌!
CNBlue, 2pm 不斷播呀播!!! 我們在pool裡玩著時, 開著大聲的音樂,
兩個人的池邊PARTY!! 好正呀!!!
連SNACKS都有2PM~見到勁開心呀!
不過你看....怎麼他們以前都樣子是這樣的嗎...尤其是NIC SAN...WA...好泰味呀!




HEA左成個晏周, 晚上先出去town度dinner~
我地去左夜市度逛逛順便食海鮮呢!
不過覺得麻麻地JE!! 下次都係唔好信旅遊書啦!憑感覺好了!




之後, 當然少不了就是去按摩啦!!!
上網見呢間Elephand Massage好多推介喎!
就黎試試啦...確實好多香港人出沒...haa..
我地身邊的不是香港人就是台灣人! 不過確實好舒服啊!!好爽呀!




按完摩都成11點啦! 司機黎接我地就返歸lu~~~
一返到去又見到狗媽媽坐係門口等我地...佢唔肯走喎...
真係成晚係我地sitting room門口出面訓覺呀~
但係佢個樣好愁...唔知點解每次見到佢個心有d up...




早抖了~~ 明天再hea再去玩啦!!!
明天, 決定跟妹妹做一件事情, 紀念今次突然出國的事情! 一直想做的事情!
DAY3-4遊記...期待吧!! ^V^

WITH LOVE,
*不正妹*PriMa*

相關文章:Hea @ Hua Hin 2011 前言 : 負能量太大, 所以決定出走! 點知...破大財!!!>< 好肉痛呀! ...http://www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=25007&do=blog&id=133809




 

沒有留言:

張貼留言

熱門文章