2012年1月20日 星期五

[歪妹韓瘋文] RunningMan Fans有福了! CN Blue Fans有福了! 容和Fans有福了! (上集)

*這篇分享文是穿梭幾個月的追星樂*情緒持續高漲!!!
上年八月不正妹第一次見CN BLUE~真人~
遲來的<韓>狂熱!!! => 1st K-Pop live in HK - Boyz in Power ~~ http://www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=25007&do=blog&id=123540

然之後, 11月尾我又見到容和! 點解???因為韓國綜藝節目runningman來香港取景進行拍攝呢!不過當天要上班, 聽聞他們會去旺角朗豪坊拍攝,
所以我與一班韓迷一早BOOK了13樓的Mr Steak吃飯~
順便試下會否遇到他們!
未夠下午七點, 朗豪城樓下已經開始分流了!
很多fans已經企滿8樓至13樓, 皆因他們會在這些樓層進行拍攝~
這是我從Mr Steak向下拍的情況

 
水洩不通呢!!! 這個情況太恐怖了...
朗豪坊的人員應該低估了runningman在香港的受歡迎程度!差不多8時半, 開始廣播了, 因犬多人聚集的關係, 影響了正常拍攝,
現在會取消進行, 並且商場會在九時正關門,
請各位圍觀的市民盡快離開現場!
可是, 無人理會....仲噓添....v.v....
那刻個心真的好唔開心...><!
難度我真的不能夠見runningman一面?!

我當然不能死心啦....我死守13樓...堅持不走!慢慢吃dinner... 慢慢食甜品...慢慢飲酒...
這裡的skiybar收2am的, 所以我們就決定坐到2am才算啦!
其間有其它fans來電, 說他們其實去了山頂還有尖咀海旁!
11時多, 他們已經抵達朗豪坊, 礙於太多人影響拍攝,
一直在樓下停車場等...
 
 
 

 
而等的期間, 其實我們多次被保安要求離開的,
不過,因我們認識了這裡的waitors, 他們都很nice,
陪我們傾計等到好夜, 保安才沒有再叫我們走~
就這樣認識了一班很nice的朋友仔!
我仲見到姚樂恰....瘦到好恐怖...

等到2點半... 沒有起息, 最後決定離開...
想走之際.. 心血來潮, 唔知佢地是否住朗豪酒店,
所以向後面街行去望望, 竟然見到有班fans企左係度!
抬頭一望, 嘩!! 我見到runningman跟cameraman 係度行黎行去呀!
問下d fans, 原來佢地接近1點時開始係酒店個邊拍攝啦!
><!! 錯失了!!! 好遠...完全睇唔到他們的樣子...
等了一陣, 封路的police收到消息, 已經拍攝完畢啦!
所以收隊離開....這時, 很多參與扮路人甲的工作人員離開酒店!
當然也走前問問他們剛才情況怎樣啦~原來這集是由香港小姐-林莉參與演出呢!


想走的時候, 見到有班韓國人去7仔買野飲, 拿著cam的~
我們就向前問他容和去哪了??
cameraman說他走了, 回酒店了...
oh... 我等了這麼久, 竟然他們一眼都望不到...
好唔開心呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
失落之際...有人大叫尖叫狂叫!
我見到有架旅遊巴係停車場駛出來!
直覺話俾我知, 是他們啦!!!!!!!!!!!
二話不說, 我們就截的士追住架車啦!
結果....................................................................我追到去k11的hyatt停車場, 我負責要俾錢的士司機!
所以最後一個落車, 但我竟然時間岩岩好,
容和, 智孝同光洙最後一架車出來行入酒店!
我不知覺地跟著他們後面行, 工作人員以為我是crew的一份子呢!
沒有阻撓我呀!!! 大發!!!
我跟容和只差3個身位罷了! 好近呀!!!
他還望著我笑了打了聲招待, 開心死我啦!!
可是我內心作崇吧!
走到門口時, 我自動離開了, 我怕嚇親他們呢...
我也不想令他們覺得香港fans無禮~



晚上7時等到凌晨3時多, 終於見到他們一面, 雖然一分鐘的時間也沒有,
可是我真的很開心很滿足了!!!
好變態呀......................我真係覺得自已變左鐵人呢....
我還很亢奮啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
今晚, 除了我見到runningman很開心外,
還有一件事令我很驚訝, 我在Mr Steak食飯時,
發現有位Waitor好似runningman入面的光洙啊!
我還上網把光洙的相片讓他看!
他叫Patrick... 之後add了他facebook, 才發現.....................
原來他就是PatPat!!!!!!!!!!!!! 嘩!!!!!!!!!!!!!!!
世界真細小啊!!! 真係失禮哂啦!
第一次見面就俾佢見到我的瘋狂行為,
仲要咁近傾計都發現唔到佢就是PatPat...好屎啊!
我未認到佢之前, 仲不斷叫佢"燒光洙"....太kai了...不過, 真的好高興遇到佢啊!! haa....估不到他是怕羞仔~
事後, 佢中韓毒更深了....kaa...good!!!

哈...........未完架............留待<下集>吧!會為你們分享更多!! CN Blue

With love
*不正妹*PriMa*

沒有留言:

張貼留言

熱門文章