2013年5月17日 星期五

[Event] *~Enjoy One Day with The new HTC One~*

上星期六的下午, 不正妹參與了HTC的新品試用會,
又有機會率先試玩HTC One的全新功能啦!


 

最重要係, 又可以跟其他blogger & 朋友仔見下面, 識下新朋友!




自問並不是熱情果一名, 跟身邊的朋友仔都係好自然咁閒談才熟絡~
大家一齊食tea, 一齊試玩新電話, 咁又消磨左2個鐘頭~

雖然係短短的時間, 但係很高興認識大家啊! 




大家一路玩機, 一路遇到問題, 大家都互相幫忙把問題一一解決,
當天駐場的HTC同事很熱心咁幫助我們完成試玩過程!








之前見過面的朋友仔更加高興再次見到你們啊~~~
好高興你們還有來睇我的部落格啊~~~可以分享我喜愛的! ^V^







我們的下午茶都算唔錯, 有sandwishes, salad, 串燒, 焗mushroom...etc






飲品有lemon tea 跟orange juice~







咁究竟今次HTC One有咩特別之處? 有咩係唔同左呢??
簡單地同大家分享一下啦! ^v^
首先外型先, 佢個穀係獨特的全鋁合金屬料啊~好型~~






我雖然未食lunch, 但係都唔係食左好多野咋~
因為掛住玩部電話~







顧及到大家每天都會keep住接觸最新的社會動態及娛樂資訊,
HTC跟TVB同埋Apple Daily合作, 增加了HTC Blindfeed這個功能,
各位不用特別去log in TVB-MY TV.COM或者APPLE  Daily個apps,
就可以係HTC One的手機介面自動更新, 你隨時可以收到最新的一手資訊!






大家有無留意佢個收音跟喇叭都係手機的正前面呢!
此項功能為HTC BoomSound™雙前置立體聲揚聲器, 絕對夠哂清淅大聲~


能夠滿足大家聽歌睇劇的需要~

除此之外, 佢仲有一樣功能叫做"HTC sense TV" 
就係可以用HTC one黎當電視機o既remote, 我諗大家對呢樣野不陌生吧!
仲可以睇埋節目時間表添~

最後一樣最想跟大家分享o既功能就係HTC Zoe啦!!
Zoe係人名來嗎?? 好人像化啊~~~
我地特別試玩呢個function, 對於成日鐘意影相拍movie的我, 確實深感興趣啊!!
大會仲藉住玩game互動, 讓大家更加了解什麼是Zoe添!!




就係我地運用HTC Zoe去拍一段短片放係自已facebook, 就可以參加抽獎,
獎品就係最新的HTC One啦!!!!
原來真係好簡單架咋!
我將相機選擇成HTC zoe 模式,
然後按住影相, 佢會自動拍低3秒o既影片,
我地影完的相及影片, 會經zoe這個功能自動化剪成一段約30秒o既影片,
仲配埋背景音樂添, 讚呀~~
如果效果不太理想, 可以自已再edit佢架!!




不正妹咁鐘意試新野, 當然好認真制作啦!

嘩~~ 真係嚇親自已架, 按幾下button, 影片就完成啦!
大家想唔想睇下段片呢???
去片~~~

[flash=ytb]http://www.youtube.com/watch?v=-puhVHu6sps[/flash]


俾你地發現埋我地又食CUPCAKE同馬卡龍添!KAA...




臨尾抽獎的幸運兒雖然不是我, 確實係有點失望,
但係我過了一個愉快的週末, 真的很高興呢!^V^



期待下一次再聚再一齊玩過!! 


With Love,
*不正妹*PriMayy*

沒有留言:

張貼留言

熱門文章