2013年5月21日 星期二

Korea Pre-Wedding Trip - Day 5 : 自拍婚照@南怡島+突襲海龜島+春川辣雞

近排有很多東西想分享,我的韓國Pre-Wedding遊記遲遲未完成,
事實想慢慢寫,可以慢慢回味。。。
好啦!餘下DAY5&DAY6的遊記將會完成,太多相要整理,
今天先跟大家分享Day5遊記啦!
我們的自拍婚照將會曝光啦!!!





今日我地好早起身啦! 因為要遠征啊!
相信很多朋友仔都會聽聞過南怡島,這裡是韓國人放假都會來的地方!
今天我們就帶著腳架來南怡島啦! 主要目的是來自拍一些照片,放在婚禮上作Decoration!
我地早到連吃早餐的時間也沒有,就在便利店買點吃的就搭車啦!
轉車途中在月台上吃過第一餐嘍!
車一走等成20-30mins才有車....






在車上,發現有一位大叔不斷推銷手中的產品-好像是舒緩疲勞個d萬用貼來~!
疑問....是合法推銷嗎? 他都幾招搖下, 推哂車仔, 而且不少中年人都好留心去聽,
真係有人幫襯架喎!







我地到了加平火車站,就轉搭觀光巴士去南怡島碼頭,
但可怕的事情發生了,車到了一個不知名的景點,
車上除了司機還有一名導遊,她說我們需要在這裡下車,
1小時後會回來接我們,也沒辦法,我們就在這個陌生的地方下車了!
很可怕...一個人影都沒有啊!!!!!!!!!!!







隨心走走,原來這裡叫做海龜島,第一次聽聞呢!
發現這裡原來是一個wild camp營地,見到一pair情侶在午睡中!
oh!!!  大家有看韓綜藝"我們結婚了"嗎? 想起將軍(章宇)啊! ^v^
他也常常帶著恩靜去camp啊!





大家見到這個東西立即要瞓上去,在韓劇中常常見到他們會在這裡吃飯及乘涼!






因為要逗留1小時,而且這裡連吃食店也沒有,
所以無聊的我們就影下相留念啦!
話明海龜島,當然要同隻海龜影下相啦!






昨日下完大雨,今天天氣得好,天空特別藍,很美!






這個地方有些少像我在京都遇見過的。。。






臨走前,我們在馬路上等車扮 Beatles..... help~~太不自然了!






浪費了1個小時的時間,我們終於來到南怡島碼頭啦!
但還未能上船住,因為要醫飽個肚先!非常肚餓啊!
朋友說來到這頭,一定要試春川辣雞,
這裡有幾間都是吃辣雞的,我們就求其選擇了一間光顧。





menu全是韓文,沒有英文也沒漢字,
最後以有限認識的單字去點菜,好彩來到也沒有奇怪的東西!
好大鍋啊~甜辣辣!不錯~~~







hee.....跟春川辣雞來個合照吧!!!






享用完我們的午餐,真的要開始真正的旅程啦!
我一直都知道係搭船去南怡島架!!
不過, 臨出發前發現...原來有Skyrider可以過去喎!







真的多得利特同埋姜素拉..hee...
因為睇"我們結婚了"時,他們就係搭skyrider去南怡島!
所以大家一致決定坐skyrider過去!
除左肥仔! 因為佢堅畏高...呵呵...
所以我地就送佢去搭船先啦! :>


















對岸見啦肥仔!!!!
然後我地幾個就懷住興奮的心情衝去買飛上skyrider啦!
不過,要排隊,半小時後才到我們,
我們又影下相,hea下咁啦~




其實我自已都有d畏高架,之前玩跳樓機發現的,
不過,趁後生咩都試下嘛!搭車立上去時,心情好興奮呢!
上到去,微風加陽光好舒服啊!
不安心情全消!!






每次坐兩個人過去,當然係獨立一個seat啦!
工作人員會將你d袋都扣得好穩鎮,check清楚安全先會推你出去架!
haa.... 之前一直擔心的問題都弄明白了,好像也沒什麼憂累啦!





My turn啦! 興奮興奮!!!
認真的,全程沒有離心,比想像中坐得舒服,
望落去好似好遠咁,其實好快就到南怡島啦!
滑翔過程中,都夠時間四處望下欣賞下南怡島的風景!







haa.....我地降落的相不是skyrider提供的,
是我醒目的豬豬一早過到去就搵個靚位捕定我地,
辛苦哂肥仔啦!因為佢起碼等左我地成個鐘呢!
個度仲要無遮無掩,好鬼曬架!真係抵錫!hee...

知道我一落rider見到咩呀??





咪就係佢o羅!! 可愛得黎又好恐怖,我其實唔夠膽行得太埋..
佢咁敏捷,我怕佢會跑上我個身度呢....((想得太多...哈哈!!))







行返出去碼頭位置有個洗手間,快快手換左件淘寶婚紗出黎,
朋友仔求其幫我紮起個頭就開始搵景影相啦!!!
報時:已經係4點幾啦.....
help!!!! 無咩時間啦.. 仲諗住去埋小王子.. 幻滅....><"







肥仔set緊機時,不忘又搵手機影下~







當然我地又自拍下。。。 
你估我地係度做咩?!







好白痴。。。。影完自已係度笑。。。好得無聊呀你地!






其實想影個LOVE字...不過, 唔多似....HA....














開始要入戲啦!!! 我兩位好朋友真係變左阿豬媽呢!
係咁幫我地執頭執尾,條裙要擺靚D~




扶我又坐又起身。。。真係辛苦大家啦!!






唔單止我,仲有肥仔都照顧周到,佢小腿發達唔係第一次領交,
今天又要麻煩兩位BABY幫手幫佢褶褲腳~







當然唔係只有我跟肥仔影相啦!
我地都影左不少合照架! 一班Friend影相真係樂趣會多d,
pose又會變化多d架!!! haa.....







好彩有腳架同remote,我地先可以一齊影咁多相相咋!^v^






ha...以下落黎呢兩張相,靈感來自"瑪利外宿中"!






"貝多芬病毒"!oh!離不開張根碩!haa....






因為時間太緊迫,唔夠時間再行入d搵多d景影相,太可惜了!
今次出巡影得幾張見得下人的相片咋!
不過,過程足以令我印象難忘呢!
好好玩啊~~~


咁就跟大家分享些自拍婚照吧!
我跟肥仔顯醜啦!非專業攝影師+非專業執相師出動啦!
第一個景係一片草地跟一堆樹,大家都唔係好識擺pose,
如果著住韓服會襯d o羅!係咪呢?!







我地9月去.. 真係咩景都無..櫻花又無.. 楓葉紅葉又無....雪地又無....
只好後期加工,懶係有d紅葉咁....懶係秋天的感覺~
ha...真係只有肥仔頂得住我無理頭的pose,係佢先補捉得到架咋!
kaaa.............







呢張有點vintage feel嗎??






呢排樹點少得呢!! 無係度影過相,唔好同人講有黎過南怡島!






低炒可以有幾瘦呀。。。
將就下啦~~唔通成日都係個個高度個個角度咩...
okay okay.... 腳架辛苦你啦.....







呢張唔係腳架影啦! 係肥仔親自幫我影的! 我很喜歡啊! ^v^






差唔多6點鐘啦! 唔知尾班船幾多啦!
個心都好驚今晚要留係呢度過夜,所以出返去碼頭個邊睇下咩環境先!
就係碼頭附近再影多幾張,原來碼頭右邊都有排樹架!





仲有d寫住韓文的指示牌,不能錯過跟它來個合照,證明這裡是韓國啊!






跟朋友再影下相~好多謝你地陪我黎影相啊!^v^






臨上船前,來多張淘氣的!
我跟肥仔事實成日都係咁。。。懶得理你的樣子~







上船啦!!係呀!婚紗都未除呀!
因為怕趕不及,所以過返對面岸先換衫啦!
辛苦肥仔今日不斷set腳架不斷set機影相,
雖說自拍,但各人都非常忙碌呢!







跟baby們也來多張吧! 其實全程因為有wifi egg,
所以我地facebook同instagram不斷update我地的韓國行程!
手機不離手,朋友們你們就羨慕我們一次咁多?!
一年一次的慶典~哈哈!!!







換完衫,我們寧願多給的士錢,一程過回加平火車站啦!
回程途中,看著朋友們睡得天昏地暗,心有點痛呢!
好朋友,謝謝你們啊!感動呢!







返到明洞都成9點幾啦! 大家求其搵間食步隊鍋海鮮鍋的食店就坐低啦!
又是不斷加料,1小時狂食! 飽飽呢! 不過,一點也不滿足!
因為我心目中的步隊鍋不是這個味道。這間麻麻地。。連店名也累到記不下來啦!







吃過後,大家都很累了,逛了一會就拜拜lu!
今次我跟肥仔不在新沙洞地鐵站行回酒店,
反而選擇了狎鷗亨地鐵站行返去,其實兩邊距離好像差不多!
不過原來這邊沿路行返酒店,全是外科整形醫院/診所!




大家知道韓星申世京嗎?
前兩天在化妝室才遇上真人,我還讚她自然美,
豈料原來也是後天加工的。。。
原本真的一點也不美呢!
韓國的整形技術果然係世界級啊!







好啦!Day5的行程就到這裡完結啦!
今天應該係韓國咁多日裡最攰個一日啦!
Day6是last一day了! 我會重遊愛情鎖(南山塔), 跟肥仔影多幾張相,
同埋最後衝刺at明洞!
wow! 韓國遊記接近尾聲啦!!! 我又有想飛的感覺了!
每次遊記的完結,就是籌備下一次旅行的時候啦!


希望大家喜歡我的分享!繼續留意我的更新啦!
很多很多想分享,打完遊記,仲有結婚的東西分享,
fashion跟skincare的分享,等我啦!^v^




 
Korea Pre-Wedding Trip - Day 1 : 江南區-試婚紗,新沙洞林蔭大道,Black Smith~ http://www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=25007&do=blog&id=192807
 
Korea Pre-Wedding Trip - Day 2 : Ergo coffee+弘大3D博物館-Trickeye+姜東虎燒肉店-白丁
http://www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=25007&do=blog&id=192940

Korea Pre-Wedding Trip - Day 3 : 早餐-Coffee What's Up+影婚紗相+Dinner-烈鳳燉雞http://www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=25007&do=blog&id=193781

Korea Pre-Wedding Trip - Day 4 : Fresh Urban+廣藏市場+BeansBins+LotteMarket+Benniganshttp://www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=25007&do=blog&id=194063
 

With Love,
*不正妹*PriMayy*























沒有留言:

張貼留言

熱門文章