2013年5月26日 星期日

[歪妹愛美麗] 穿得好睡得好之Wacoal Sleeping Bra=無拘無束地享受住家生活 =>

不正妹又同大家分享貼身衣物啦!
身為Wacoal fans的我,竟然又找到新驚喜呢!
早在八年前左右,我已經開始無帶bra瞓覺覺豬,
係朋友recommend我o既,因為會舒服d,
同埋唔會阻礙胸部發展,朋友更跟我說了地心吸力理論,
聽落似陳陳,所以就開始了無bra睡眠生活啦!




而今次Wacoal推出的產品,絕對是衝著我這個無bra睡眠的女仔來的!
唔帶bra瞓會導致胸部變形?! 
但係帶住bra瞓真係好唔舒服,條綱線又會un到自已,
我想這就是Wacoal sleeping bra推出的原因啦!




好啦!為了介紹這個sleeping bra,
我將我的惡行公開啦!肥仔話我變態,但我覺得好襯!呵。。。
我強迫Patrick仔仔穿上sleeping bra,
Are U ready?! 肉照出動嘍!!!



Sleeping Bra分為兩款設計的,A&B cup 跟C cup以上,
穿在Patrick仔仔身上的sleeping bra係屬於C cup以上的設計。
利用U型區域獨創設計,沿著胸部上下的支撐力,
加強睡著時胸部的安定感,避免胸部變形。




穿上身感覺不是一個Bra,而是一件背心啊!
其實感覺就像初中時,媽媽買給我穿的吊帶內衣,
當然內裡沒有什麼特別cutting或者杯位設計,
就是一對胸墊罷了!






Sleeping Bra由95% Cotton制成,棉感彈性纖維360度穩定承託胸部,
同時帶來零束縛感啊!



選購時,一眼看了就是喜愛白色系的sleeping bra,
可是有個疑問啦!究竟會唔會露點架?
我平時係屋企都習慣著住瞓覺個件睡衣就周屋走,
因為睡衣都是選擇比較深色及鬆身的,所以不覺自已無穿bra!
屋企有其他人嘛! 如果露點就太尷尬了!


經我一問,Wacoal同事就把舊款的sleeping bra拿出來給我看啦!
原來改良版也有針對我這個問題已設計啊!
內裡是用了雙層布料去做,以前只是一層,
所以薄身好多,確實會有露點的危機!
改良版絕對不會有這個情況發生啦!Great!



係屋企都可以自由自在咁著住佢,無需遮遮掩掩的做我喜愛的事情!
尤其夏天咁熱,真的不想多穿呢~


我試穿了差不多2個星期啦!
最明顯感受到就是它的無束感承託力,
選購當天,wacoal職員表示因我個身太薄啦!
所以recommend我穿細一個碼,
本應我的身體比例應該是穿大一個碼的,
雖然是細一個碼,但是沒有被束縛的感覺,
同時又消除了胸部搖晃的機會,因此睡眠質素大大提昇。




大家如果睇完我的分享,有興趣的話可以去Wacoal專門店選購呀!
售價:
印花:$270/個 素色:$240/個

**推廣期內特別推出了"買二送一"套裝,只需$540即可帶走3個Sleeping Bra,
包括印花圖案款兩個及純色款一個。
另加$10可配專用襯墊一對!




號外:
Wacoal Facebook 《分享最閒適睡眠一刻The Best Moment of Sleeping》活動
上載你認為最能代表悠遊睡眠時刻的相片,不論人物、風景或寵物等均可,
於推廣期內獲得最多讚好的20張相片,即可獲得Wacoal獨睡眠科學獨創-睡眠專用胸圍1個(價值$240)。
活動日期:2013年5月20日至6月9日
活動連結:http://www.facebook.com/pages/Wacoal-HongKong/292698828721



好啦!分享到呢度啦~~~如果有問題或者疑問,歡迎大家留言俾我,大家一齊交流下呀!:>


With Love,
*不正妹*PriMayy*

沒有留言:

張貼留言

熱門文章